داشتن یه دوست خوشتیپ و باحال باعث افتخاره …
داشتن یه دوست خوشتیپ و باحال باعث افتخاره …
خوشحالم که باعث افتخارتونم عزیزانم !
راستی می دونین فرق من با برف چیه ؟
برف میاد و به زمین می شینه،
ولی من همین جوری هم به دل میشینم.
آخه آدم انقد تو دل برو؟!!
خوشحالم که باعث افتخارتونم عزیزانم !
راستی می دونین فرق من با برف چیه ؟
برف میاد و به زمین می شینه،
ولی من همین جوری هم به دل میشینم.
آخه آدم انقد تو دل برو؟!!
- ۶۹۹
- ۰۶ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط