{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد ینی..

درد ینی..
بغـــــــض دارهــ خفه ات میکنـــه
اما... نمیتونی کـاری کنـــی
دیدگاه ها (۳۱)

بلهـــ.... اینجوریاســــــت

همیشه....یکی عاشق ترهـــ...

راست میگفت من بچه ام

چند پارتی درخواستی

میدونی یوقتاییم پیش میاد اونیکه دوسش داری به حدی هوای بودنش ...

تهیونگ: درو باز نمیکنیات: نهتهیونگ: خیلی خب خودت خواستی ات: ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط