{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

,

,
از همچو تـــ❤ ❤ ـــو دلداری

دل برنَکنَم ، آری ...
#od
دیدگاه ها (۱)

دوستتــــــ❤ ❤ ـــون دارم...

کنار "تــ❤ ❤ ــوست" اگر غم را کناری هست و پایانی (od)

‌‌دل برنکنم زِ دوستتا جان ندهم...#مولانا

‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌⠀‌‌‌‌‌‌‌‌‍عهد بستم نفـــســـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط