آدم فقط یک بار عاشق میشه فقط یک بار حس ترس از دست دادن یه
آدم فقط یک بار عاشق میشه فقط یک بار حس ترس از دست دادن یه نفر و تجربه میکنه...فقط یک بار حس گم شدن تو وجود یه آدم دیگه رو پیدا میکنه..بقیه ی حسا همشون یه حس سطحیه...!
✨
✨
- ۱.۵k
- ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط