{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانس

گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ

ڪـﮧ اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…!
#sebaek
دیدگاه ها (۱)

باید به بعضی ها گفت:ناراحت چی هستی؟دنیا که به آخر نرسیده !من...

#چانبک #chanbaek

بعضی چیزها گـُفتَن نداردامــآ …فــهمیدن که داردبـعضی چــیزها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط