صدایت.....
صدایت.....
در پیغامگیر تلفن.....
مهربان تر است.....
تمام دلتنگی ام را.....
مو به مو گوش می دهد.....
هر از چندگاهی.....
خانه نباش.....
تا سیر درد دل کنیم.......
******* ******* ******* ******* *******
دلم.....
آغوش آن نامحرمی را میخواهد.....
که شرعی بودنش را......
فقط من میدانم و دلم......
******* ******* ******* ******* *******
ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘـﯽ.....
ﻭ ﻫﺮﺍسﯽ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ.....
ﺣﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭ ﻻﻟﯽ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ.....
ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮐﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻧﺒﻮﻩ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.....
در پیغامگیر تلفن.....
مهربان تر است.....
تمام دلتنگی ام را.....
مو به مو گوش می دهد.....
هر از چندگاهی.....
خانه نباش.....
تا سیر درد دل کنیم.......
******* ******* ******* ******* *******
دلم.....
آغوش آن نامحرمی را میخواهد.....
که شرعی بودنش را......
فقط من میدانم و دلم......
******* ******* ******* ******* *******
ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘـﯽ.....
ﻭ ﻫﺮﺍسﯽ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ.....
ﺣﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭ ﻻﻟﯽ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ.....
ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮐﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻧﺒﻮﻩ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.....
- ۴۲۶
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط