{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفته بودم ترمینال ‏جنوب ...

رفته بودم ترمینال ‏جنوب ...
یهو شاگرد اتوبوس شروع کرد به دادزدن !!!
یه نفس میگفت : قُمبُلا بالا ، قُمبُلا بالا ، قُمبُلا بالا🙈


از تعجب شاخ در آوردم !!!🤔


آخرش فهمیدم میگه :


قم برو بالا!!!!
حتما الان داری امتحان میکنی!!😂 😑 😬
دیدگاه ها (۲)

الان اینا لاکچری شده

زنگ زدم به داداشم گفتم:برو تو سایت دانشگاه نمره هامو نگاه کن...

فقط انقد دیگه مونده تا عید فطر😄 پیشاپیش عید فطر مبارک😍 ☺ ️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط