رفته بودم ترمینال جنوب ...
رفته بودم ترمینال جنوب ...
یهو شاگرد اتوبوس شروع کرد به دادزدن !!!
یه نفس میگفت : قُمبُلا بالا ، قُمبُلا بالا ، قُمبُلا بالا🙈
از تعجب شاخ در آوردم !!!🤔
آخرش فهمیدم میگه :
قم برو بالا!!!!
حتما الان داری امتحان میکنی!!😂 😑 😬
یهو شاگرد اتوبوس شروع کرد به دادزدن !!!
یه نفس میگفت : قُمبُلا بالا ، قُمبُلا بالا ، قُمبُلا بالا🙈
از تعجب شاخ در آوردم !!!🤔
آخرش فهمیدم میگه :
قم برو بالا!!!!
حتما الان داری امتحان میکنی!!😂 😑 😬
- ۱.۳k
- ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط