{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این وسط افتادمو کسی منو نمیفهمه 😞 💔 ❤

این وسط افتادمو کسی منو نمیفهمه 😞 💔 ❤
ای خدا کاری بکن ناخدا چه ببخش رحمه ❤ 💔
دیدگاه ها (۱)

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

😍 😍 😂 😂

هعی ☺ ❤ 💔

‌♨️سرباز سابق ارتش بریتانیا:🔹ایران دارد به تنهایی با اسرائیل...

دهنت سرویس قلعه این چ سوتی ای بود دادی؟🤣🤣همه پنج سانتو ده سا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط