NH
NH
به اخمت خستگی در میرود..لبخند لازم نیست.
کنار سینی چای تو ؛ اصلا قند لازم نیست.
همیشه دوستت دارم-به جان مادرم-اما ,
تو از بس ساده ای ,خوش باوری , سوگند لازم نیست.
به لطف طعم لبهای تو شیرین میشود شعرم,
غزل را با عسل می آورم , هر چند لازم نیست.
مرا دیوانه کردی و هنوز از من طلبکاری,
بپوشان بافه های گیسوانت را , بند لازم نیست!
به آب و رنگ و خال و خط , چه حاجت روی زیبا را.
عزیزم بس کن -از این بیشتر ترفند لازم نیست.
فدای آن کمان های بهم پیوسته ات هر یک ...
جدا دخل مرا می آورد ... پیوند لازم نیست
به اخمت خستگی در میرود..لبخند لازم نیست.
کنار سینی چای تو ؛ اصلا قند لازم نیست.
همیشه دوستت دارم-به جان مادرم-اما ,
تو از بس ساده ای ,خوش باوری , سوگند لازم نیست.
به لطف طعم لبهای تو شیرین میشود شعرم,
غزل را با عسل می آورم , هر چند لازم نیست.
مرا دیوانه کردی و هنوز از من طلبکاری,
بپوشان بافه های گیسوانت را , بند لازم نیست!
به آب و رنگ و خال و خط , چه حاجت روی زیبا را.
عزیزم بس کن -از این بیشتر ترفند لازم نیست.
فدای آن کمان های بهم پیوسته ات هر یک ...
جدا دخل مرا می آورد ... پیوند لازم نیست
- ۲.۴k
- ۰۴ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط