نامه ات را هنوز میخوانم...
نامه ات را هنوز میخوانم...
گفته بودی بهار میآیی...
مینویسم قطار اما تو...
با کدامین قطار میآیی؟...
#علیرضا_آذر
گفته بودی بهار میآیی...
مینویسم قطار اما تو...
با کدامین قطار میآیی؟...
#علیرضا_آذر
- ۲.۰k
- ۱۱ فروردین ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط