{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها عصر رفتم آرایشگاه الان گند زده تو موهام 😑

بچه ها عصر رفتم آرایشگاه الان گند زده تو موهام 😑
الان واقعا چجوری برم بیرونننن، اخه لعنتی عین قارچ شدممم😐💔
دیدگاه ها (۷۳)

Stray kids

BTS;)

خدایی نصفتون خیلی‌وقته نیستین ، کجایین؟😐

BTS;)

. . . . . . . . .🄿🄰🅁🄺.🅂🄾🄷🄷🄸🄴 . . . . . ..🐼: بچه هااا خیلی ذ...

پرستار اورژانس ساعت ۳ نصف شب زنگ زده و میگه فلان تست رو داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط