{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بذار منم یه دفعه گله کنم. 

بذار منم یه دفعه گله کنم. 
بذار منم یه بار بگم خسته‌م.
خسته ام .
به تهِ تهِ وجودم رسیدم و میخوام تو اینو بدونی. 
چرا همه تون فکر می‌کنید من وجودم از آهنه خط نمیفته، تَرَک نمیفته. 
تمام جونم پُر از تَرَکه، دست بهم بزنی فرو می ریزم.
دیدگاه ها (۱)

آقای هندونه😁🤷‍♀️

The Fault in Our Stars

آقای لقمه😁

یه روزی فک میکردم کسایی که خودکشی میکنن خیلی شجاعن،جرأت میخو...

بابایی جونم...اجازه میدی من فدای لبخندت بشم؟من اولین باری که...

my shy boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط