{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


دیوانه ام
یا شاید هم عاشق
که از فاصله ها
رنج می برم...
زخم می خورم!
اما باز هم
در انتظارِ تو نشسته ام...
تو در تشویشِ انتظارهای من
چقدر زیبا شده ای!

#علیرضا_اسفندیاری
دیدگاه ها (۱)

بیچاره این دلم

من و تو فقط بازنده‌ایم، عزیزکرده.تو نتونستی دستامو بگیری و ک...

تو می‌تونی قشنگ‌ترین رنگ سبز دنیا باشی، اما برای کسی که عاشق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط