{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکس ندارم که درکم کنه واسش مهم باشم دلتنگم باشه ازدوری

هیچکس ندارم که درکم کنه واسش مهم باشم دلتنگم باشه ازدوری وتنهایی خسته ام خسته بفهم
دیدگاه ها (۱)

واقعا مرسی دوست دارم خدایا

واقعا چراخدایا خودت دلت بهم نسوخت خودت داری میبینی حال وروزم...

بله تاآدم ها نمیرن هیچکس دلبندش نیست بزار بمیرم تامهم بشم خد...

واقعا عشق حرمت داره احترام بزاریدوتاآخرش پایبندباشید.

کسیو ندارم که درکم کنه .،.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط