یارو میره بهشت.....
یارو میره بهشت.....
رو دیوار می نویسه؛
لعنت بر پدر و مادر کسی که
اینجا سیب بخورد!!
...........................................................
ترجیح میدم
پول سیگاری رو بدم که روش صادقانه
نوشته،،سرطان زا!!
تا پول آبمیوه ای که روش به دروغ نوشته
۱۰۰درصد طبیعی...!!
رو دیوار می نویسه؛
لعنت بر پدر و مادر کسی که
اینجا سیب بخورد!!
...........................................................
ترجیح میدم
پول سیگاری رو بدم که روش صادقانه
نوشته،،سرطان زا!!
تا پول آبمیوه ای که روش به دروغ نوشته
۱۰۰درصد طبیعی...!!
- ۱.۵k
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط