{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه وختاییم آدم از پس دلش برنمیاد …

یه وختاییم آدم از پس دلش برنمیاد …
اون موقه اس که میفهمی قرار نیس خوب شی !
و تنها چیزی که میشه بهش پناه برد خوابه ! خوابیدنو دوس دارم چون وختی میخوابم بیدار نیستم :)
دیدگاه ها (۲)

و هیشکی نمیفهمه …

تو کی هستی پارت ۶(اخر)

مکالمه جونگکوک و جئون- سلام پدر$کوکو ۵ ثانیه دیر جواب داد......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط