{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

نمی دونن گذاشتم یا نع بیا پایین 👇🏻

نمی دونن گذاشتم یا نع بیا پایین 👇🏻

مثل قایق شده غم بر روی امواج غزل،،
موج چشم هایت برام ناخدایی می کند.
دیدگاه ها (۲)

منم لقب می‌خوام 😀💔به جز توماس🤝✨

بله از کتاب قصه یه نسل ما خون می‌ چکد :)

من در حوالی چشمان تیره ات جان باختم؛️ ٬٬گٔیسواشفتهٔ˓

🌱🍒دلم گرفته برایت... مگر نمی دانی !چرا برای‌ دلم یک غزل نمی‌...

ننه جانممم🩵می‌شود آیا رخ آفتابی ات را آنقدر نزدیک بیاوری که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط