من واقعا در عجبم چرا کیسه کشا هرتیم دیگهای رو میبرن واسه
من واقعا در عجبم چرا کیسه کشا هرتیم دیگهای رو میبرن واسه ما کری میخونن ولی جلو خودمون لال میشن😂 😂
- ۱.۷k
- ۰۳ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط