میخوام لف بدم از همچی ..!
میخوام لف بدم از همچی ..!
انقد خستم..
بسه دیگه اصا زندگی کنم ک چی تلاش کنم ک تهش بمیرم؟..
ای کاش میشد خودمو الان از دنیا حذف کنم.. و هیچکسم منو یادش نیاد نه انتظاری ازم داشته باشه نه دلش تنگ شه نه درخواستی....
واقعا زندگی مسخرس...
این همه تلاش فشار دوییدن ک تهش مرگ.....؟؟
خب چرا اصا به وجود اومدم...!!!
انقد خستم..
بسه دیگه اصا زندگی کنم ک چی تلاش کنم ک تهش بمیرم؟..
ای کاش میشد خودمو الان از دنیا حذف کنم.. و هیچکسم منو یادش نیاد نه انتظاری ازم داشته باشه نه دلش تنگ شه نه درخواستی....
واقعا زندگی مسخرس...
این همه تلاش فشار دوییدن ک تهش مرگ.....؟؟
خب چرا اصا به وجود اومدم...!!!
- ۱۸.۶k
- ۲۸ مهر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط