{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا هیچکسو نداشته باشی بهتره

بعضی وقتا هیچکسو نداشته باشی بهتره
... باورکن ...
بعضی ها تنهاترت میکنند😔 💔
دیدگاه ها (۱)

یک نفر ادمم🙀 😔 چند نفر غمگینم💔

😔 💔

☺ 💔

شمارو نمیدونمــ ؛ولـے منــ اونــ روزے خوشحالــ میشمـ ڪـہ ؛هم...

امروز تولد یه فرشته بدون باله(یکم دیر گذاشتم و فک کنم بگم دی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط