بعضی وقتا هیچکسو نداشته باشی بهتره
بعضی وقتا هیچکسو نداشته باشی بهتره
... باورکن ...
بعضی ها تنهاترت میکنند😔 💔
... باورکن ...
بعضی ها تنهاترت میکنند😔 💔
- ۳.۷k
- ۰۷ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط