{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی از چیزی ناراحتید حرف بزنید؛

وقتی از چیزی ناراحتید حرف بزنید؛
با کنایه حرف نزنید،
پوزخند نزنید،
سرتونو از آدم برنگردونید،
دوست داشتید داد و فریادم بکنید
ولی سکوت نکنید!
دیدگاه ها (۰)

ارباب خشن من ۶

درخواستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط