{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما روزهای سختمان را بدون یاریِ آدم‌ها پشت‌سر گذاشتیم.

ما روزهای سختمان را بدون یاریِ آدم‌ها پشت‌سر گذاشتیم.
ما خودمان با دست‌های خودمان دیوارهای سرد و سنگین مقابلمان را شکافتیم و به روزنه‌های امّید رسیدیم.
ما خودمان هم‌درد و انگیزه‌ی روزهای سخت خودمان بودیم و رسیدن روزهای خوب را به خودمان وعده دادیم و طاقت آوردن را از خودمان وعده گرفتیم و طاقت آوردیم.
ما روزهای سخت را یک تنه حریف شدیم، یک تنه جنگیدیم، یک تنه درد کشیدیم و درد، از ما آدم دیگری ساخت.
دیگران اما؛ هیچ‌گاه نفهمیدند چرا این آدم از یک جایی به بعد سکوت کرد و هیچ وقت شبیه به قبل نشد...❤
دیدگاه ها (۰)

تقدیم به شما دوستان عزیز و محترم جاداره اینجا یه تشکر ویژه ک...

حلول سال نو که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط