اگر نمیخواهید دچار غلظت خون و سکته شوید آب خوردن را فرام
اگر نمیخواهید دچار غلظت خون و سکته شوید آب خوردن را فراموش نکنید
▫️افراد بعد از سن 40 سال، اغلب کمتر تشنه میشوند و آب كمتری مصرف میکنند، در نتیجه خون دائم غليظ میشود
▫️خون غليظ هيچوقت نميتواند به عروق ظريف (مویرگها) غذا و اكسيژن برساند. به همین علت شاهد سکته و انواع بیماری ها هستیم
▫️افراد بعد از سن 40 سال، اغلب کمتر تشنه میشوند و آب كمتری مصرف میکنند، در نتیجه خون دائم غليظ میشود
▫️خون غليظ هيچوقت نميتواند به عروق ظريف (مویرگها) غذا و اكسيژن برساند. به همین علت شاهد سکته و انواع بیماری ها هستیم
- ۳.۶k
- ۱۱ مهر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط