{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام به بچه ها گل و چطوریییی ما با بدبختی اون بازیو چطوری

سلام به بچه ها گل و چطوریییی ما با بدبختی اون بازیو چطورییی بردیم بازم خوب بود اگه گلمون آفساید نمیشد بره برده بودیم و همه بازیا اوسال عجیبننن تیم هایی که انتظار نداشتیم قوی تیمایی که داشتیم نه و همه بازیامون مساوی چطوریییی
دیدگاه ها (۰)

چطوریییییی

گل آفساید بو نهههههه

ایراننن گل اولو زددددد

سلامممم بلاخره یکی از درخواستی ها رو نوشتممممموانشات ران های...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط