سلام به بچه ها گل و چطوریییی ما با بدبختی اون بازیو چطوری
سلام به بچه ها گل و چطوریییی ما با بدبختی اون بازیو چطورییی بردیم بازم خوب بود اگه گلمون آفساید نمیشد بره برده بودیم و همه بازیا اوسال عجیبننن تیم هایی که انتظار نداشتیم قوی تیمایی که داشتیم نه و همه بازیامون مساوی چطوریییی
- ۵۲
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط