{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام صبح زیباتون بخیر که هر چند خیلی زیبا نیست خوب ول کنی

سلام صبح زیباتون بخیر که هر چند خیلی زیبا نیست خوب ول کنید چراااااا امروز من ساعت ۷:۳۰باید پوشم ب م مدرسه ها چرااااااا من دیگه باید برم بایی ولی اومدم از مدرسه حتماً یه پست میزارم باییییییییی 🫂🥲🫂🥲







































بگین کیا امروز امتحان دارن و کیا ندارن
اونایی که امتحان دارن 🥲اینو بزارن
اونایی که امتحان ندارن 🤌بزارن
من دیگه واقعا رفتم باییییییی 🫂
دیدگاه ها (۲)

دارم از فضولی میمیرم 🥴مرسی بابت حمایت هاتون 🙃

بچه ها قشنگمو فالو کنید حتماناااااا ایدیش 👇@kederma

شبتون به قشنگی هر کی که دوست داری بهش فکر میکنی اگرم ارمی که...

بگین از کجای گوشیم اسکیرین شات بگیرم بزارم بگین اصلأ حوصله ن...

وقتی بین بچه هات فرق می‌زاره.........2/P

مافیای شیرین من[p21]....پارت نهایی.....

سناریو اوبیکاکا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط