{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی برای اولین بارازم پرسیدن قهرمان زندگیت کیه؟

وقتی برای اولین بارازم پرسیدن قهرمان زندگیت کیه؟
بدون مکث اسم تورو گفتم، بابا🫶🏻
بزرگتر که شدم دلیل این حرفمو فهمیدم؛
چون هرجابی پناه شدم تورو از دور دیدم،
چون هرجازمین خوردم دستای تو بالاسرم بود
چون هرجاکمک خواستم تو پیش قدم بودی
وهمیشه اولین کسی بودی که بی منت محبت میکردی

که همیشه میتونم بهش تکیه کنم

وجودت باعث شد بفهمم یه تکیه گاه دارم

#تولدت#مبارکم#بابایی🎂🥺💙
خیلی دوست دارم دلبرم🫂🤍
دیدگاه ها (۱۴)

😌والا بخودا

حسش قشنگه😂😍

شكراً للمشاهدة 😇🤍وتصبحون على خير😍🫰

دقیقا😂😂

چندپارتی:وقتی ناراحتش میکنی و..pt⁵پرسیدم:"هنوز نخوابیدی؟"گلو...

بابایی من

in your eyes

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط