میدونی ... پدر بزرگم همیشه میگفت:
میدونی ... پدر بزرگم همیشه میگفت:
قدمهای بلند بردار...
میگفت اینطوری هم زودتر میرسی
هم کفشات دیرتر خراب میشن...
قدمهای بلند بردار...
میگفت اینطوری هم زودتر میرسی
هم کفشات دیرتر خراب میشن...
- ۱.۲k
- ۰۷ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط