حس قشنگیه!
حس قشنگیه!
یکی نگرانت باشه...
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه…
وقتی از خونه میری بیرون، پیام بده و ازت خبر بگیره؟
قشنگه...
یهو نگاهت کنه و دو نفری لبخند بزنید!
یهو... تو یه جمع... در گوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست!
حس قشنگیه ازت حمایت کنه.
ولی بدترین حس اونیکه↓
☆☆همه ی اینا برعکس بشه...☆☆
یکی نگرانت باشه...
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه…
وقتی از خونه میری بیرون، پیام بده و ازت خبر بگیره؟
قشنگه...
یهو نگاهت کنه و دو نفری لبخند بزنید!
یهو... تو یه جمع... در گوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست!
حس قشنگیه ازت حمایت کنه.
ولی بدترین حس اونیکه↓
☆☆همه ی اینا برعکس بشه...☆☆
- ۲.۳k
- ۰۶ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط