{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اپدیت چنل یوتیوب BANGTANTV با پیام جین برای ماه سپتامبر 💜

اپدیت چنل یوتیوب BANGTANTV با پیام جین برای ماه سپتامبر 💜💜😍💞

حرف های جین در پیام ماه سپتامبر برای ارمی ها💜
سلام ارمی‌های عزیز. الان ماه سپتامبره. سپتامبر... سپتامبر فصل مطالعه و کتاب خوندنه. من الان سر کار هستم . جونگ کوک یه سر اومد خودشو نشون داد و رفت. خلاصه بچه‌ها الان سپتامبره. ماهی که حتی اسب ها هم وزن اضافه میکنن. فصلی که اسمون بلنده(فصل زیاده‌روی)و اسب ها هم وزن اضافه میکنن. پاییز... ، برای پاییز یک کت مثل این بپوشید. یکم تیپ بزنین و حتی عینکم بزنید و کتاب بخونید. چطور بگم... حتی قلبتون هم انگار توی این فصل پره. پس خیلی کتاب بخونید. حالتون خوبه دیگه نه؟ منم احتمالا اون موقع با این که توی اینده‌ست ولی حالم خوبه. توی سپتامبر باید چی بخوریم؟ توی سپتامبر...پاییز میشه. توی پاییز...بچه‌ها یه عالمه سامگیوپسال بخورین. کلی گوشت و سبزیجات بخورین. کلی غذاهای خوب خوب بخورین و وزن اضافه کنید. امیدوارم همینکارو بکنید. باید سالم بمونید. سالم بمونین و انرژیاتونو ذخیره کنین تا وقتی ما برگشتیم بتونین بیاین کنسرتمونو ببینین. باید برای گوش دادن به موزیکمون نیروی بدنیتونو ببرین بالا. لطفا وقتی ما برگشتیم و موزیک دادیم با انرژی زیاد بهش گوش بدین. اگه این کارو نمیکنین هم که دیگه چیزی نیست ازتون بخوام. واقعا خبر خاصی نیست. این ویدئوهارو قراره هر یک ماه یه بار براتون پست کنم تا بتونین منو ببینین. موهامو یکم کوتاه کردم. هردفعه...قراره درباره‌ موضوعات متفاوت حرف بزنم. واسه همینم استایل موهامو عوض کردم. آخه اگه همش یه شکل و قیافه داشته باشم اینطور به نظر میاد که زیاد برای این ویدئوها تلاش نکردم. زیاد جالب نیست اگه هردفعه بخوام نشونتون بدم که چطور بدون هیچ میکاپی میرم سر کار. واسه همین سعی میکنم هردفعه که فیلم میگیرم متفاوت به نظر برسم. من در گذشته....، خیلی راحت‌تر میشه درباره‌ی منِ گذشته حرف زد ولی صحبت درباره‌ی منِ آینده یکم...،، وی! کارت تموم شد؟ وی هم اینجاست. میخوای بیای توی فیلمم؟
ته: باشه
جین: اوکی پس بیا توی ویدئو! فقط همینطوری بیا سلام کن.
ته: سلام عرض شد
جین: سلام
ته: کیم‌تهیونگ هستم.
جین: خب خلاصه... بقیه الان دارن یه کار دیگه انجام میدن. احتمالا کارشون تموم شده پس منم باید اینو تمومش کنم.
ته: نه
جین: ها؟
ته: بیشتر حرف بزن. آخه آرمی ها منتظرتن.
جین: آها باشه. به هرحال من الان دارم کلی ویدئو میگیرم و هنور کلی ویدئوی دیگه مونده. واقعا ممنونتون میشم اگه وقت بذارید و منو ببینین.
ته: جین‌شی
جین: بله
ته: دیگه داری چه چیزایی برای آرمی آماده میکنی؟
جین: راستش خیلی چیزا آماده کردم. هرماه یه کانسپت متفاوت دارم. هردفعه یه تیپ متفاوت میزنم. مثلا این تیپم برای پاییزه.. میشه وقتی داری لباس عوض می‌کنی باهام حرف نزنی؟
ته: خیلی خب باشه
جین: بچه‌ها، ماه خوبی داشته باشین. منم برمیگردم. خداحافظ بچه‌ها!
ته: خداحافظ
جین: برو پی کارت
دیدگاه ها (۰)

درخواست های استوری 🙃

همگی ، واقعا دیگه تحمل ندارم خبر سربازی رفتن اعضا رو براتون ...

اینستاگرام SBS با تهیونگ💜

اینستاگرام SBS با تهیونگ💜

سناریو کوتاه از تهکوک دوست پسر غرغر روی من ☆ته: چاگی میای بر...

سلام بچه ها من قبلا یه پیج تیک تاک داشتم که ایدیش هم همینیه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط