اینجا دنیای دیر رسیدن هاست!
اینجا دنیای دیر رسیدن هاست!
دنیای نبودن،نخواستن و نیامدن هاست!
همیشه آن کس که باید برسد
یا دیر میرسد یا اصلا نمیرسد!
دیر رسیدن هم با نرسیدن زیاد فرقی ندارد!
وقتی دلت آن لحظه بهانه میگیرد
وقتی چشمانت التماس میکند
اگر جوابش را ندی
بعدا که خوب شد
دیگر نوش دارو بعد از مرگ سهراب به چه دردی میخورد؟!
"جمعه ی دلگیر"
دنیای نبودن،نخواستن و نیامدن هاست!
همیشه آن کس که باید برسد
یا دیر میرسد یا اصلا نمیرسد!
دیر رسیدن هم با نرسیدن زیاد فرقی ندارد!
وقتی دلت آن لحظه بهانه میگیرد
وقتی چشمانت التماس میکند
اگر جوابش را ندی
بعدا که خوب شد
دیگر نوش دارو بعد از مرگ سهراب به چه دردی میخورد؟!
"جمعه ی دلگیر"
- ۱.۳k
- ۲۱ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط