برای "زخم" دلم "مرهم"
برای "زخم" دلم "مرهم"
تو هستی "صفای"
بارش "نم نم"
تو هستی
تمام هستی ام
"تنها" دو "چشم"
است به "چشمانم"
قسم آن هم "تو" هستی...!!!
❤ ️
تو هستی "صفای"
بارش "نم نم"
تو هستی
تمام هستی ام
"تنها" دو "چشم"
است به "چشمانم"
قسم آن هم "تو" هستی...!!!
❤ ️
- ۲.۵k
- ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط