{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

&سناریو &

&سناریو &

وقتی:``مامانشون‌ عکس‌ لخت‌ نوزادیشون‌ رو‌ نشون‌‌ ما‌ میده....``

هیونگ‌ لاین


جین🐹

بعد‌ از‌ ظهر‌ تو‌ و‌ جین‌ چون‌ کمی‌ حوصلتون‌ سر‌ رفته‌ بود‌ تصمیم‌ گرفتین‌ برین‌ خونه‌ی‌ مامانش‌‌.
و‌ از‌قضا(درسته؟)برای‌‌ اینکه رابطه‌ی تو‌ و‌ مامانش‌‌ خوب‌ بود‌ و‌ این‌ باعث‌ شده‌ بود‌ باهات احساس راحتی کنه و‌ عکسای‌ بچگی‌ جین‌ رو‌ بهت‌ نشون‌‌ بده
مامان‌:‌ این‌ عکس‌ مال‌ وقتی‌ بود‌ که اولین‌ بار‌ سوکجین‌ رو‌ بردم‌ حموم‌(خنده)
+(خنده)
که جین‌ در‌ حالی‌ که داشت‌‌ توی‌ آشپز‌ خونه‌‌ عصرونه درست‌ میکرد‌ با‌ حالت‌ معترضانه‌ای گفت:
-مامان‌ مگه‌ نگفتم‌ اون‌ عکسو‌ بسوزون‌؟
الان‌ اگه‌ طرفدارام‌ ببینش‌ تا‌ آخر‌ عمرم دست‌ از‌ سرم‌‌ برنمیدارن
و‌ این‌ حرف‌ش باعث‌ خنده‌‌ی بیشترت‌ شد....
+و‌ همینطور من(پوزخند شیطانی)....

//////

یونگی🐱


سر‌ صبح بود‌
مادر‌ یونگی‌ دیشب‌ بخاطر‌‌ کمک‌ کردن‌ به تو‌ توی‌ مهمونی بزرگی‌‌ که داشتین‌ مجبور شد خونه شما‌ بمونه.
داشتین‌ قهوه‌ی بعد‌ صبحونه‌ تون‌ رو‌ می‌خوردین‌ و‌ هم‌ زمان به عکسای‌‌ یونگی‌ که توی‌ یه‌ آلبوم. جمع‌ شده‌ بود‌ نگاه میکردین.
+اینجا‌‌‌ چند‌ سالشه؟
ماما:اینجا‌ تقریبا چهار سالشه
که یونگی‌ با‌ چهره‌ای خواب‌آلود و‌ چشمایی‌ پف‌ کرده‌ از‌ اتاق‌ اومد‌ بیرون‌‌
انگار‌ که تازه موقعیت رو‌ درک‌‌ کرده‌
باشه دادی‌ زد‌ و‌ با‌ هر‌ دوتا‌ دستش‌ سعی‌ کرد‌ عکسشو(این‌ بچه‌ همیشه با‌ حجابه‌ حتا‌ بچگیش😔🎀)بپوشونه
-این‌ چه‌ عکس‌ سمیه‌ نمیشد‌ یکی‌ بهترشو‌ نشونش‌ می‌دادی؟(با حرس)(ادمین:یونگیا‌ حرس‌ نخور‌ چایی بخور)

ماما:خیلی‌ ناراحتی‌ اون‌ عکسی که حتا‌ شلوارک هم‌ نداری‌ نشونش‌ بدم‌
+اونم‌ که نشونم‌ دادید(خنده)
-(پکر‌ فیس)....

٫٫٫٫٫٫٫

نامجون🐨

هر سه‌ تا‌تون‌ روی‌‌ قالیچه‌ی جلوی‌ کاناپه بودید.
ولی‌ نامی‌ سرشو‌ گذاشته‌ بود‌ روی‌‌ پاهات‌ و‌ دراز کشیده بود‌ و‌ کتاب‌ میخوند
گفت:
-مامان‌ اون‌ عکس‌ فقط‌ مایه‌ آبرو‌ ریزیه‌ نه‌ یه‌ یادگاری
+اگه‌ از‌ بچه‌ی خودت‌ همچین‌ عکسی‌ داشته‌ باشی‌ از‌ بینش‌ میبری‌؟(خنده)
ماما:‌همینو‌ بگو
-خب‌ شاید‌ توی‌ این‌ شرایط ازش‌ عکس‌ نگیرم‌ که کو*نش‌ لخت‌ باش(🌚)
+منطقیه 😐


////////

جی‌‌هوپ🐿️‌

هردو مثل‌‌ دوتا‌ بچه‌ کنار‌‌ مامانش‌‌ داشتید.‌ به آلبوم‌ خانوادگی جی‌ هوپ‌ نگاه‌ میکردید‌ که مامانش‌‌ رسید. به یه عکس‌ که جی‌هوپ‌ کوچولو‌‌ توی‌ ساحل‌ گرفته‌ بود‌
-این‌ زشت‌ نیست؟
+کوچولو‌‌یی‌ اشکال نداره‌
-هعی‌‌کاشکی‌بچمون‌ به تو‌ بره(با ناراحتی)
+نه..اتفاقا‌ چهره‌ شما‌آقای‌ جانگ‌*بی‌نقصه*
با‌ حالت‌ شیطونی اینو‌ گفتی‌ و‌ جی‌هوپ‌ هم‌ بدش‌ نیومد‌ و‌ لبخندی زد‌
و‌ مامانش‌‌ با حالت‌ طلبکار و‌ شوخی‌ گفت:
مامانش:‌ هی‌ شما‌ دوتا‌ دارید جلو‌ من‌ لا*س‌ میزنید؟
+,- : ببخشید (لبخند‌ ضایع 😄)

٫٫٫٫٫٫٫


بچه‌ ها‌ لطفاً ازم‌ حمایت‌ کنید
و‌ بگید‌ که میخواید‌ بخش‌ *مکنه*لاین‌هم‌ بزارم؟
دیدگاه ها (۶)

فالو‌شه؟@bloody.rose9580

(ادامه تکپارتی😅) &کوک&وقتی:``بچتون‌ اتفاقی......``پارک:(لبخن...

ویو جی هوپامروز خیلی عجیب بود ات خیلی آروم نبود اصولا همیشه ...

استاد اخمو ۳۲

سربازی ۱۳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط