وقتی پوست نارنگی رو میگیرید ی لایه سفید زیرش هست که اکثر
وقتی پوست نارنگی رو میگیرید ی لایه سفید زیرش هست که اکثر مردم اونم جدا میکنن، بهتره اینکارو نکنید چون همون سفیدی سرشار از ویتامینه، به هضم غذا کمک میکنه و تقویت کننده معده است #بخون
- ۶.۰k
- ۰۱ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط