آدم ها
آدم ها
فقط آدم هستند،
نه بیشتر و نه کمتر....
اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی,
آنها را شکسته ای....!
و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی،
آنها تو را میشکنند....!
بین این آدم های آدم، فقط باید عاقلانه زندگی کرد؛
نه عاشقانه....!
فقط آدم هستند،
نه بیشتر و نه کمتر....
اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی,
آنها را شکسته ای....!
و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی،
آنها تو را میشکنند....!
بین این آدم های آدم، فقط باید عاقلانه زندگی کرد؛
نه عاشقانه....!
- ۷۳۸
- ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط