مَن کســی را دوســـت دارم ....
مَن کســی را دوســـت دارم ....
کـه بـا بســـتِن چـشمانـم ....
از ایــــن فـاصــــله دور....
هُــرمِ "نفـــس"هـایـش را ....
حـــــس میکنــــــم ....
تَـرَنًُــــمِ "نفــــس"هـایـش ....
همیشـــه در رگ هـایــم ....
جــــــــــاری ســــت .....!!!
(
کـه بـا بســـتِن چـشمانـم ....
از ایــــن فـاصــــله دور....
هُــرمِ "نفـــس"هـایـش را ....
حـــــس میکنــــــم ....
تَـرَنًُــــمِ "نفــــس"هـایـش ....
همیشـــه در رگ هـایــم ....
جــــــــــاری ســــت .....!!!
(
- ۹۵۹
- ۰۷ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط