نماز آیات می خوانم هر روز از هراس ندیدنت !
نماز آیات می خوانم هر روز از هراس ندیدنت !
وحشتی دارد نبود وحشیانه ترین انقراض تاریخ و این که گفتهام توصیف چشمانت بود . . . .
بانو جان ...
بانو ... در کرانه آسمان، وقتی ابرها به لج بازی از رنگها در هم میپیچند
برای من لبخند بزن
و بگذار در قاب چشمانم عکسی از تو بگیرم، کنار ابرها . . . .
انگار ایستاده باشی تا با آسمان عکس دسته جمعی بگیری و چه سنگین میشود
... چشمانم بعد از این قاب
و مدام ... مدام ... خواب به چشمم میآید که تو را بیاورد که داری میخندی، میدوی
و من به آسودگی نگاهت میکنم
و چه عالی میشود بدانم نه کسی منتظرت هست و نه کسی منتظر خنده هایت . . . . :)
[ نماز آیات می خوانم هر روز از هراس ندیدنت ]
وحشتی دارد نبود وحشیانه ترین انقراض تاریخ و این که گفتهام توصیف چشمانت بود . . . .
بانو جان ...
بانو ... در کرانه آسمان، وقتی ابرها به لج بازی از رنگها در هم میپیچند
برای من لبخند بزن
و بگذار در قاب چشمانم عکسی از تو بگیرم، کنار ابرها . . . .
انگار ایستاده باشی تا با آسمان عکس دسته جمعی بگیری و چه سنگین میشود
... چشمانم بعد از این قاب
و مدام ... مدام ... خواب به چشمم میآید که تو را بیاورد که داری میخندی، میدوی
و من به آسودگی نگاهت میکنم
و چه عالی میشود بدانم نه کسی منتظرت هست و نه کسی منتظر خنده هایت . . . . :)
[ نماز آیات می خوانم هر روز از هراس ندیدنت ]
- ۵۸۹
- ۰۹ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط