وصیت کرده ام بعد از مرگم..
وصیت کرده ام بعد از مرگم..
همراه من دوتا فنجان چای هم دفن کنند!!
شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید...
بهرحال دلخوریها کم نیست از بندگانش!
همانهایی که بی اجازه واردشدند..
خودخواهانه قضاوت کردند..
بی مقدمه شکستند..
و بی خداحافظی رفتند..!!!
همراه من دوتا فنجان چای هم دفن کنند!!
شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید...
بهرحال دلخوریها کم نیست از بندگانش!
همانهایی که بی اجازه واردشدند..
خودخواهانه قضاوت کردند..
بی مقدمه شکستند..
و بی خداحافظی رفتند..!!!
- ۱.۴k
- ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط