{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتي خودم ڪه هميشه تو جمع با همه ميگم و مي خندم و ڪل

به سلامتي خودم ڪه هميشه تو جمع با همه ميگم و مي خندم و ڪلي ادا در مي يارم …
ولی  دو دقيقه تو تنهايي ڪه باهام حرف بزنين مي فهمين ڪه يه دنيا دردم:))🥀💔
😔💔
دیدگاه ها (۰)

#دلم حال خوب می‌خواهد!خسته‌ام از نگرانى‌ها و مشكلاتى كهشب و ...

خودم از خودم خستم انتظاری از دیگران ندارم . .😔💔

عاشقم باش Part 34

ابلیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط