هر کی زندگیش واسش مهمه بخونه!
هر کی زندگیش واسش مهمه بخونه!
نوشته خودم:).....در واقع یه نوع مشاوره هست😉
.
.
........................................................مشاوره۱😐 ..................................................
یه توصیه بهتون میکنم....!🍔
هیچوقت اونایی که حرف الکی میزنن رو مسخره نکنین....!🍔
چونکه شاید درست میگن......!🍔
مثلا طرف میگه من فلان اتفاق برام افتاده ....!🍔
یا مثلا مامان و باباش مردن.....!🍔
شاید همین حرفای الکی درست باشه.....!🍔
شما خودتون تا حالا واستون اتفاق نیافتاده....؟🍔
مثلا یه چیزی ببینی.....!🍔
بعد هیچکس باورش نکنه.....!🍔
هر انسان زندگیش یه جوره......!🍔
بایین همدیگه رو مسخره نکنیم.....!🍔
حتی واسه مسخره ترین حرف.....!🍔
...........................................................مشاوره۲😐 ..............................................
میدونستین......؟👟
هر کی عقیده اش واسه خودشه.....؟!👟
مثلا اون یه کاری میکنه که......!👟
فحش و فصیت بخوره.....!👟
شاید این خودش یه دلیل منطقی داشته باشه....!👟
مثلا اون دفترش رو از عمد با دوستش که مشق ننوشته عوض میکنه......!👟
تا.....؟👟
اخراج شه.....!👟
یا مثلا من از یکی کپی میکنم.....!👟
تا.....؟👟
ازش فخش بخورم.....!👟
بیاین قبل از اینکه عمل کنیم.....!؟👟
یخرده به منطق آدما فکر کنیم....!👟
.
.
میدونم زیادی چرنده😐 فقط گفتم یه پست الکی بزارم😐 کپی آزاده😏 البته فقط واسه این متن⛔
نوشته خودم:).....در واقع یه نوع مشاوره هست😉
.
.
........................................................مشاوره۱😐 ..................................................
یه توصیه بهتون میکنم....!🍔
هیچوقت اونایی که حرف الکی میزنن رو مسخره نکنین....!🍔
چونکه شاید درست میگن......!🍔
مثلا طرف میگه من فلان اتفاق برام افتاده ....!🍔
یا مثلا مامان و باباش مردن.....!🍔
شاید همین حرفای الکی درست باشه.....!🍔
شما خودتون تا حالا واستون اتفاق نیافتاده....؟🍔
مثلا یه چیزی ببینی.....!🍔
بعد هیچکس باورش نکنه.....!🍔
هر انسان زندگیش یه جوره......!🍔
بایین همدیگه رو مسخره نکنیم.....!🍔
حتی واسه مسخره ترین حرف.....!🍔
...........................................................مشاوره۲😐 ..............................................
میدونستین......؟👟
هر کی عقیده اش واسه خودشه.....؟!👟
مثلا اون یه کاری میکنه که......!👟
فحش و فصیت بخوره.....!👟
شاید این خودش یه دلیل منطقی داشته باشه....!👟
مثلا اون دفترش رو از عمد با دوستش که مشق ننوشته عوض میکنه......!👟
تا.....؟👟
اخراج شه.....!👟
یا مثلا من از یکی کپی میکنم.....!👟
تا.....؟👟
ازش فخش بخورم.....!👟
بیاین قبل از اینکه عمل کنیم.....!؟👟
یخرده به منطق آدما فکر کنیم....!👟
.
.
میدونم زیادی چرنده😐 فقط گفتم یه پست الکی بزارم😐 کپی آزاده😏 البته فقط واسه این متن⛔
- ۵.۹k
- ۰۹ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط