{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم های منفی

آدم های منفی
به پیچ و خم جاده می اندیشند
و آدم های مثبت
به زیبایی های جاده
عاقبت هر دو به مقصد می رسند
اما یکی با حسرت
و دیگری با لذت
دیدگاه ها (۱)

فردا شنبس . . . :(

بفرمایید شلغم .... 😊

وقتی به دخترا میگن، ماسک واسه پوست خوبه :|

ترسناک ترین صحنه زندگیم . . .

آدم های.......

🌾آدم‌های منفیبه پیچ و خم جاده می‌اندیشند؛و آدم‌های مثبتبه زی...

آدمهای منفی به پیچ و خم جاده فکر میکنن، آدمهای مثبت به قشنگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط