{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو دقیقه رفتم پینترست

دو دقیقه رفتم پینترست
نیم ساعت از خنده جر خوردم
مخصوصا سر اس دوم و آخر
اس ۷ فقط چشمای شوتو🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۵)

این دوتا جا نشدن🤣

هپی هپی هپییییی

نزوکو

یکم ادیت مانگایی🌚

سر این از خنده جر خوردم 🤣

نشستم دارم پست هامو میبینم یه دقیهق میخهدم یه دقیقه گریع میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط