{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:

:
🍁 تڪہ نانے از ڪرم بر من عطا ڪن یا حسین

🍁 در نماز ظهـر خود من را دعـا ڪن یا حسین

🍁 منتظــر هستم ڪہ شاید ڪربلاییـم ڪنے

🍁 جان #زهرا مادرت من را صدا ڪن یا حسین

📿 @karbala
دیدگاه ها (۱)

:هذا یوم الجمعه...سلام آقادوباره جمعه وما مانده ایم سر در گر...

:زیباترین جمله ای که روی یه سنگ قبر دیدم !!! ای رهگذر ِ من ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط