{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه خیلی جالبه گاهی اوقات فک میکنم چرا تا ی دختر عکس واقعی

هه خیلی جالبه گاهی اوقات فک میکنم چرا تا ی دختر عکس واقعی خودشو نمیزاره عکس ی بنده خدایی میزاره میگ یهویی خودم همه باورمون میشه و گوشامون مخملی میشه بهبه چهچه میزنیم اما تا ی دختر خودش خوشگله نقاشی خداس عکس واقعی خودشه باور نمیکنیم یا میگیم زشته فیک بیشتر دوس داریم .. بابا باور کنین این دخترایی شاخی ک عکسشون کپی میکنین میگین منم یکیه عین خودتون شماهم موهاتون مدل بدید میکاپ‌کنید و فتوشاپ با چهارتا فیلتر عکس میشین همون مگ سحر تبر فتوشاب نی ؟ مگ مینیکا فتوشاپ نی ؟ حداقل عملی ک هسن واسه همین شدن شاخ اینستا چون ماها ی سری احمق معروف میکنیم اگر خودمون باور داشته باشیم این احمقا هم شاخ نمیشن واس ما ادا بیان


اخیششششش راحت شدماااا
دیدگاه ها (۵)

اگر بعضیا انقدر اعتماد ب نفس نداشتن بشون نمیگفتن شاخ

همه میگن من ترس از ارتفاع دارم چون هروقت میرم لب ی جا بلند س...

ببین واسه ایرانه ما شاخو شونه نکشبازم کابوس میشم واسه شاهو د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط