هه خیلی جالبه گاهی اوقات فک میکنم چرا تا ی دختر عکس واقعی
هه خیلی جالبه گاهی اوقات فک میکنم چرا تا ی دختر عکس واقعی خودشو نمیزاره عکس ی بنده خدایی میزاره میگ یهویی خودم همه باورمون میشه و گوشامون مخملی میشه بهبه چهچه میزنیم اما تا ی دختر خودش خوشگله نقاشی خداس عکس واقعی خودشه باور نمیکنیم یا میگیم زشته فیک بیشتر دوس داریم .. بابا باور کنین این دخترایی شاخی ک عکسشون کپی میکنین میگین منم یکیه عین خودتون شماهم موهاتون مدل بدید میکاپکنید و فتوشاپ با چهارتا فیلتر عکس میشین همون مگ سحر تبر فتوشاب نی ؟ مگ مینیکا فتوشاپ نی ؟ حداقل عملی ک هسن واسه همین شدن شاخ اینستا چون ماها ی سری احمق معروف میکنیم اگر خودمون باور داشته باشیم این احمقا هم شاخ نمیشن واس ما ادا بیان
اخیششششش راحت شدماااا
اخیششششش راحت شدماااا
- ۳.۸k
- ۱۷ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط