{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شآیَد زِندگی اون جَشنی نَبود کِع تو آرزوشو میکَردی !

شآیَد زِندگی اون جَشنی نَبود کِع تو آرزوشو میکَردی !
اَمّآ حالآ کِع بهش دعوَت شدی تآ میتونی زیبآ بِرقص :)
دیدگاه ها (۳)

#شهرازبالا قشنگہ ادمااز دور

کرمانشاه.تسلیت

#شونشینی

امروزیه دختره زنگ زد گفت شمااااا؟؟منم گفتم ببخشید اشتباه برد...

جشن زندگی

𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵:03شاید......کار درستی نبود ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط