با جماعتی طرفیم که؛
با جماعتی طرفیم که؛
● بزرگترین افتخارشون یه جامه که پرچم مالزی و اندونزی روش حک شده!
● جام دسته سوم کشورو تو کارنامه دارن.
● با اعداد ۶ و ۴ حماسه سازی کردن.
● بازیکناشون همدست میشن که مربی رو زمین بزنن. بعد همون مربی میشه اسطوره شون.
● تو آسیا یا میرن عروس میشن، یا بدون برد حذف میشن. اونم با گروبان قندلی.
● با دو دست و یک پا هم نمیتونن اختلاف با صدر جدولو نشون بدن.
● تا حالا یه بازیکن در حد آسیا هم نداشتن.
● یکی شده اسطوره شون که وسط فصل دو بار مالید درشون و رفت.
● یکی شون به بچه ی خودشم رحم نکرده و بهش گفته من مربی بارسا بودم.
● سوت بلبلی و گیسوکمند یه روز رو سرشون هستن، یه روز تو ک...نشون.
● یه جوری به بازیکن خودی فحش میدن که وسط زمین بشینه عَر بزنه.
● یه مدیرعامل داشتن که استاد فتوشاپ و فرمژه بود. این یکی ام افتخارش عکس گرفتن با علی دایی و کریم باقریه.
● بازیکنشون میره به AFC شکایت میکنه و تا مرز کسر امتیاز پیش میرن.
● بخاطر فندک ۱۰۰۰ تومنی همدیگه رو پاره میکنن.
● از هر دکلی که بگی بالا میرن و با دست و پا و سر شکسته برمگیردن پایین. ولی بازم دنبال دکل میگردن.
● یکی یکی بازیکن دوپینگی ازشون در میاد.
● یکی شون میاد برنامه نود از غیرت و تعصب حرف میزنه. هفته ی بعدش قهر میکنه که چرا به من بازی ندادید!
● یکی شون نیم فصل بدون اینکه بگه از قطر پیشنهاد داره، فسخ میکنه که به باشگاه سودی نرسه.
♡اصن ول کن بقیه شو...♡
من که با این جماعت اصلا طرف نمیشم.
چی ان اینا آخه! به ما نمیخورن. دوزاریا 😂
هیچ کل کلی ام باهاشون ندارم 😝
● بزرگترین افتخارشون یه جامه که پرچم مالزی و اندونزی روش حک شده!
● جام دسته سوم کشورو تو کارنامه دارن.
● با اعداد ۶ و ۴ حماسه سازی کردن.
● بازیکناشون همدست میشن که مربی رو زمین بزنن. بعد همون مربی میشه اسطوره شون.
● تو آسیا یا میرن عروس میشن، یا بدون برد حذف میشن. اونم با گروبان قندلی.
● با دو دست و یک پا هم نمیتونن اختلاف با صدر جدولو نشون بدن.
● تا حالا یه بازیکن در حد آسیا هم نداشتن.
● یکی شده اسطوره شون که وسط فصل دو بار مالید درشون و رفت.
● یکی شون به بچه ی خودشم رحم نکرده و بهش گفته من مربی بارسا بودم.
● سوت بلبلی و گیسوکمند یه روز رو سرشون هستن، یه روز تو ک...نشون.
● یه جوری به بازیکن خودی فحش میدن که وسط زمین بشینه عَر بزنه.
● یه مدیرعامل داشتن که استاد فتوشاپ و فرمژه بود. این یکی ام افتخارش عکس گرفتن با علی دایی و کریم باقریه.
● بازیکنشون میره به AFC شکایت میکنه و تا مرز کسر امتیاز پیش میرن.
● بخاطر فندک ۱۰۰۰ تومنی همدیگه رو پاره میکنن.
● از هر دکلی که بگی بالا میرن و با دست و پا و سر شکسته برمگیردن پایین. ولی بازم دنبال دکل میگردن.
● یکی یکی بازیکن دوپینگی ازشون در میاد.
● یکی شون میاد برنامه نود از غیرت و تعصب حرف میزنه. هفته ی بعدش قهر میکنه که چرا به من بازی ندادید!
● یکی شون نیم فصل بدون اینکه بگه از قطر پیشنهاد داره، فسخ میکنه که به باشگاه سودی نرسه.
♡اصن ول کن بقیه شو...♡
من که با این جماعت اصلا طرف نمیشم.
چی ان اینا آخه! به ما نمیخورن. دوزاریا 😂
هیچ کل کلی ام باهاشون ندارم 😝
- ۵.۸k
- ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط