{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای رفتم فروشگاه داشتم می گشتم نودل دیدم یا همون غذای فور

وای رفتم فروشگاه داشتم می گشتم نودل دیدم یا همون غذای فوری کره ای که بهش میگن رامیون مثل میمون شکلک درمیکردم
دیدگاه ها (۵۵)

خدا وکیلی چقدر با موهای بلند خوشگل میشه چرا آخه کوتاه میکنه ...

over dose کیا آهنگشو گوش دادن

موی قرمزی خودم عرررررررر چه زیبا شده #no_hit_for_kpop

چانیوللللللللللللللللللللللل بیا منو ببر

ویو کوکبعد ۴ ساعت بلاخره اومدم خونه که دیدم ا/ت نیست و دوتا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط