{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمیفهمم کی مسئول نظارت بر نحوه استفاده بچه‌ها از شبکه‌

من نمیفهمم کی مسئول نظارت بر نحوه استفاده بچه‌ها از شبکه‌های اجتماعیه!
اینا مشخصه پدر و مادر درست و حسابی که ندارن ، مدرسه هم جز تدریس دروس تعیین شده کاری انجام نمیده!
این بچه‌ها نه منطق حالیشونه ، نه ادب ، نه احترام به بزرگتر ، نه شعور بحث دارن ، نه قدرت تحلیل. فقط فحش های رکیک بلدن و یاد گرفتن پیج های فیک بسازن و توش انواع عکس ها و فیلمهای افسرده و دپرس یا خلاف عفت و اخلاق بذارن و زیر هر پستی به همه فحش رکیک بدن و از این کار لذت میبرن!
تربیت این بیچاره ها با کیه ؟!
جامعه داره به چه سمتی پیش میره ؟!
وقتی زمانِ تربیتِ اینا گذشت جامعه میخواد باهاشون چیکار کنه!
جای تأسفه که فقط به ازدیاد جمعیت فکر میکنن و بس.
دیدگاه ها (۰)

زنانِ خواهانِ آزادیِ پوششهنوز خطر رو احساس نکردنچون پسرهای ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط