{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه رفت💔

دیگه رفت💔
موند فقط برامون،یه عالمه عکس
یه عالمه اَشک😔
امیدوارم یعنی مطمئنم موفق میشی❤ ️
چون تو میتونی پرچم ما رو همه جا ببری
اما اینو بدون #تو 27همیشگی ما هستی💔
خـدا همیشه باهاتـه اینقدر موفق میشی که همه آرزو داشتنتو میکنن❤ ️
من به این ایمان دارم
#27_همیشگی_پرسپولیس😢
دیدگاه ها (۳)

خبببببب سیلاااااام یه درخواستی داشتم برای سناریو خواهر دازای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط