"زیادی" دوستـــت داشتم !!!!
"زیادی" دوستـــت داشتم !!!!
میدانـــی اشتباه از کجاست ؟؟؟؟
از تو نیــست !!!!
اشتباه از "مــن" است ...
هر جا رنجیـــدم به رویت نیاوردم
"لبخنـــد" زدم
فکر کردی درد نداد
"محکــــم تر" زدی ...
میدانـــی اشتباه از کجاست ؟؟؟؟
از تو نیــست !!!!
اشتباه از "مــن" است ...
هر جا رنجیـــدم به رویت نیاوردم
"لبخنـــد" زدم
فکر کردی درد نداد
"محکــــم تر" زدی ...
- ۶۹۲
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط