تنابنده: همه بدانند ما سراغ «اوج» رفتیم
تنابنده: همه بدانند ما سراغ «اوج» رفتیم
بازیگر و سرپرست نویسندگان «پایتخت» در گفتوگو با فارس:
🔹 تا جایی که نقد مربوط به اثر و تمام زوایای هنریاش باشد به خودی خود مشکلی ندارد، اما مشکل از جایی شروع میشود که یکسری مدام به دنبال این هستند که پدیدهای پررنگ شود و سروصدا کند تا پشت آن پنهان شوند و به مقاصد سیاسی خود برسند.
🔹 شرط من از اول این بوده که هیچکس حق دخالت در قصه را ندارد.
🔹 طبیعتا اوج با یک کلیاتی موافق بوده که پشت کار درآمده ولی در جزئیات خدا میداند که هیچ دخل و تصرفی نداشتند.
🔹 چهارسری پایتخت را ساخته بودیم و میخواستیم که این بار ماجراهای خانواده نقی را در فضای جدیدتری مثل داعش تجربه کنیم.
🔹 به همین دلیل ما به سراغ اوج رفتیم نه اینکه آنها سراغ ما بیایند. ما چون این قصه را با این شرایط داشتیم، به سراغ آنها رفتیم.
بازیگر و سرپرست نویسندگان «پایتخت» در گفتوگو با فارس:
🔹 تا جایی که نقد مربوط به اثر و تمام زوایای هنریاش باشد به خودی خود مشکلی ندارد، اما مشکل از جایی شروع میشود که یکسری مدام به دنبال این هستند که پدیدهای پررنگ شود و سروصدا کند تا پشت آن پنهان شوند و به مقاصد سیاسی خود برسند.
🔹 شرط من از اول این بوده که هیچکس حق دخالت در قصه را ندارد.
🔹 طبیعتا اوج با یک کلیاتی موافق بوده که پشت کار درآمده ولی در جزئیات خدا میداند که هیچ دخل و تصرفی نداشتند.
🔹 چهارسری پایتخت را ساخته بودیم و میخواستیم که این بار ماجراهای خانواده نقی را در فضای جدیدتری مثل داعش تجربه کنیم.
🔹 به همین دلیل ما به سراغ اوج رفتیم نه اینکه آنها سراغ ما بیایند. ما چون این قصه را با این شرایط داشتیم، به سراغ آنها رفتیم.
۱۳۷
۱۵ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.